Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Blue

Blue

Blue Ocean Strategy - Skapa nya marknader utan konkurrens
Författare: Kim, W. Chan
Författare: Mauborgne, Renée
Översättare: Kärnekull, Ethel
Översättare: Kärnekull, Bo
Förlag: Liber
Upplaga: 1
Utgivningsdatum: 2005-06-03
Omfång: 248 sidor
Bandtyp: Inbunden Bok
Vikt: 498 g
Språk: Svenska



Den här boken utmanar företag att bryta sig ur den mördande konkurrensen, den röda oceanen, genom att skapa ett eget marknadsutrymme, en blå ocean, där konkurrensen är irrelevant.Läs merBlue Ocean Strategy, som bygger på 15 års forskning och studier av över 150 företag, har blivit en internationell bestseller som ges ut i 30 länder och som sålts i över 1 miljon ex. Boken visar hur man tittar bakom den nuvarande affärsverksamheten, på vad som egentligen skapar nya kundvärden. Boken ger en rad internationella exempel på nya strategier och metoder för att skapa nya marknader. En av årtiondets viktigare nya strategiböcker.Om författarnaW. Chan Kim är verksam vid Boston Consulting Group och professor i strategi och internationellt ledarskap vid INSEAD. Renée Mauborgne är professor i strategi och management vid INSEAD.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147075560
Titel
Blue Ocean Strategy - Skapa nya marknader utan konkurrens
Författare
Kim, W. Chan
Förlag
Liber
Utgivningsår
2005
Omfång
248 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
498 g
Språk
Svenska