Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Essentials of Marketing Research

Essentials of Marketing Research

Inbunden bok. Wiley. 1999. 612 sidor.

Gott skick. Understrykninar på några sidor, i övrigt väl bevarad bok..
"Managers all over the world make decisions on product and service related issues on a regular basis. Defining, generating, managing and interpreting information becomes an integral part of every organization. Readers of this book are presented with an overview of the major steps in the marketing research process. The book starts by detailing the importance of marketing research and the role it plays in the organization and how it helps with managerial decision making. The book then takes a micro–level approach, detailing each step of the marketing research process. The applications of marketing research, such as brand equity, customer satisfaction, and relationship marketing as also covered."

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780471170686
Titel
Essentials of marketing research
Författare
Kumar, V.
Utgivningsår
1999
Språk
English