Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar

Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar

Häftad bok. Norstedts Akademiska Förlag. 1 uppl. 2008. 165 sidor.

Nära nyskick. Hel och välvårdad bok.
Under bokstaven H.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789172276161
Titel
Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar
Författare
Borglund, Tommy
Förlag
Norstedts Akademiska Förlag
Utgivningsår
2008
Omfång
165 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
262 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Boken utgår från en såväl teoretisk som praktiskt förankrad genomgång av vad CSR (Corporate Social Resonsibility) är, och hur det idag används som ett värdeskapande verktyg av allt fler företag. I boken redogör också företrädare för flera stora svenska företag hur de arbetar med frågan, inte minst ur ett kommunikativt perspektiv.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.