Lättlästa mysterier. I monstrens rike - En tjuv på slottet
Inbunden bok. Bokförlaget Semic. 2020. 61 sidor.
Nyskick.
Oläst bok!
Se gärna mina övriga annonser för fler liknande böcker, tryck på säljare: ”Henkesjo” nedan och beställ flera böcker samtidigt utan extra fraktkostnad!
2J6
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789155268985
- Titel
- Lättlästa mysterier. I monstrens rike - En tjuv på slottet
- Författare
- Strömqvist, Johanna
- Förlag
- Bokförlaget Semic
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 61 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 217 mm Ryggbredd 10 mm
- Vikt
- 246 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lättlästa mysterier bland monster och magi!Saga bor i ett slott i en stor skog. Runt slottet bor monstren. De är Sagas vänner. Särskilt det snälla monstret Ulrik som gillar att laga mat.En morgon har någon brutit upp dörren till växthuset! Jorden är uppriven och all pepparrot är stulen. Och någon har ätit upp mormor Ärlas praliner! Vem är tjuven? Lös mysteriet tillsammans med Saga och de andra i monstrens rike.Ny spännande serie för nybörjarläsarna!