Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Dracula (lättläst)

Dracula (lättläst)

Häftad bok. LL-förlaget. 2016. 102 sidor.

Mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789188073303
Titel
Dracula (lättläst)
Författare
Stoker, Bram
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2016
Omfång
102 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
110 x 178 mm Ryggbredd 8 mm
Vikt
112 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Jonathan ska sälja ett hus till en greve i Transylvanien. Han åker dit från London för att träffa greve Dracula. På väg till Draculas slott blir Jonathan varnad.
- Åk inte till Dracula. Han jagar människor om natten, biter dem i halsen och dricker deras blod. Han är vampyr. Du kommer att dö.

Många blir offer för greve Dracula. Några lyckas överleva och de gör allt för att få slut på det fruktansvärda.

Johan Werkmäster har återberättat den hemska berättelsen om greve Dracula till lättläst svenska