-
Reklam – förståelse och förnyelse
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 240 sidor.
Nära nyskick. "Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktp läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082 -
Reklam : förståelse och förnyelse
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 240 sidor.
Nyskick. Väldigt gott skick, oanvänd bok.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082 -
Reklam : förståelse och förnyelse
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 240 sidor.
Nyskick. Helt ny, aldrig öppnad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082 -
FRI FRAKT inrikes
- ISBN
- 9789147090082
- Titel
- Reklam : förståelse och förnyelse
- Författare
- Rosengren, Sara
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Reklamen är sig inte längre lik. De senaste tjugo åren har utbudet av reklam i svenska medier fördubblats. Traditionella massmedier får konkurrens av nya kommunikationskanaler som nischade webbplatser och sociala medier. Evenemang, sponsring och produktplacering blir allt vanligare. Reklam kan idag lika gärna vara en installation eller ett webbtest som en filmsnutt på tv. Förändringarna är betydelsefulla. Reklam berör fler individer och har större inflytande än någonsin. För dagens marknadsförare innebär det att man måste kunna sätta den egna kommunikationen i ett större sammanhang eftersom den påverkar inte bara det egna företaget utan också människors vardag och samhället i stort.
Liber 1 9789147090082
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn