-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780688128166
- Titel
- Influence : the psychology of persuasion
- Författare
- Cialdini, Robert B.
- Förlag
- New York, NY : Morrow
- Utgivningsår
- 1993
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
hum/sam/ekon
New York, NY : Morrow 9780688128166 -
Influence – The Psychology of Persuasion – Re...
Pocketbok. Harper Collins USA. 2007. 320 sidor.
Gott skick. Pocket i lite större format. Vissa spår av hantering kan skönjas på pärmarna. Fin inlaga.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780061241895
- Titel
- Influence
- Författare
- Cialdini, Robert B., Phd
- Förlag
- Harper Collins USA
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 134 x 204 mm Ryggbredd 24 mm
- Vikt
- 280 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Influence, the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say "yes"and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book.You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuaderand how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.
Harper Collins USA 9780061241895
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn