Sagas nya vän (Lätt att läsa)
Inbunden bok. B. Wahlströms. 2016. 34 sidor.
Nyskick. Jag heter Ina, säger flickan. Jag har en egen häst. Saga stirrar på Ina. En egen häst! Saga vill också ha en egen häst. Mest av allt vill hon det. - Du är min nya bästa kompis, säger Ina. När den nya flickan Ina börjar i Saga och Max klass, blir allt plötsligt både roligare och konstigare än vanligt. Ina har en egen häst, och Saga kan inte tänka sig något som är mer spännande! Hon tvekar inte en sekund när hon får följa med till stallet. Men Max blir ledsen, och det känns inte bra att svika sin bästis ...Lätt att läsa .Text i versaler Laminat. Rikt illustrerad i färg. Format 22x15,5 cm.Språk:Svenska. Absolut nyskick. (230723)