Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö

Inbunden bok. Optimal Förlag. 1 uppl. 2003. 205 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. 80 begrepp som du behöver kunna

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
917241104x
Titel
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö
Författare
Philip Kotler
Förlag
Optimal Förlag
Utgivningsår
2003
Omfång
205 sidor
Bandtyp
Kartonnage
Mått
160 x 232 mm Ryggbredd 21 mm
Vikt
527 g
Språk
Svenska
Baksidestext
80 begrepp som du behöver kunna!
Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den.
Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender.
PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.