Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kotlers marknadsföring

Kotlers marknadsföring

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.

Nyskick. Bättre Ledarskap (62). 1 uppl. 2004. 280 s. Inbunden. Illustrerat kartonnage. 21,5x15cm. 584 gram. Förlagsny Oläst Philip Kotler är sedan många år världens störste auktoritet inom strategisk marknadsföring. Hans bok Marketing Management, som sålts i över 3 miljoner exemplar, är sedan länge standardverket inom all högskoleutbildning. Den här boken, Kotlers Marknadsföring, kommer att bli motsvarande standardverk för näringslivet. Boken innehåller fyra delar: ? Strategisk marknadsföring ? Taktisk marknadsföring ? Administrativ marknadsföring ? Marknadsföring i förändring Det här är en mycket pedagogiskt upplagd bok där Kotler bygger upp en heltäckande bild av dagens marknadsföringsmetoder. Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs. I stället visar Kotler hur marknadsföringen måste arbeta i dagens föränderliga företagsvärld, i en omvärld baserad på IT, avregleringar och privatisering. Från marknadsstrategi till implementering och utvärdering. Boken fungerar i sin helhet både som grundsten och vidareutveckling för chefer företag och som kursbok i näringslivet. Men den kan också läsas i valda delar efter intressen eller fungera som uppslagsbok, inte minst genom bilagans checklista. Varje kapitel avslutas med 5-10 sammanfattande frågor som läsaren kan ställa sig själv om hur det fungerar i hennes organisation. Kotlers Marknadsföring är handfast, rakt på sak, lättläst och med många företagsexempel.. Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9147045132
Titel
Kotlers marknadsföring
Författare
Kotler, Philip
Förlag
Liber
Utgivningsår
1999
Omfång
280 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm
Vikt
548 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.