Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition

A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition

Häftad bok. John Wiley & Sons. 2 uppl. 2005. 400 sidor.

Nära nyskick. 'A Social History of the Media is the best synthetic overview of media history available, and is deservedly becoming the standard introduction to its topic. Far more than any competing textbook, this book thoroughly integrates the development of the mass media into the wider fabric of social, cultural, economic, and political history.'

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0745635121
Titel
A Social History of the Media: From Gutenberg to the Internet, 2nd Edition
Författare
Peter Burke - Asa Briggs
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2005
Omfång
400 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
173 x 246 mm Ryggbredd 22 mm
Vikt
577 g
Språk
English