Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring i teori och praktik

Marknadsföring i teori och praktik

Häftad bok. Studentlitteratur. 3 uppl. 2003. 327 s. Häftad. 22x15cm. 470 gram.

Gott skick. Rest av Prislapp på baksidan Finns namn i.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9144030975
Titel
Marknadsföring i teori och praktik
Författare
Mats Magnusson - Håkan Forssblad
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2003
Omfång
327 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
466 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I denna bok får du en komplett introduktion till de senaste trenderna inom marknadsföringen samt till ämnets klassiska, tidlösa teorier. Författarna belyser lättförståeligt både de teoretiska och de praktiska sidorna av ämnet. Boken utgör ett direkt hjälpmedel i marknadsarbetet i såväl stora som små, privata som offentliga, traditionella som innovativa organisationer.
I denna upplaga har bl.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se