Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Services Marketing – People, Technology, Strategy – Seventh Edition, Global Edition

Services Marketing – People, Technology, Strategy – Seventh Edition, Global Edition

Häftad bok. Boston : Prentice Hall. 7 uppl. 2011.

Hyggligt skick. Ett välläst och ganska nött exemplar. Lång glipa i överkant mellan främre omslaget och ryggen. Blyertsmarkeringar förekommer i boken. Annars är inlagan i stabilt, ganska bra skick.

Innehållsförteckning
PART I UNDERSTANDING SERVICE PRODUCTS, CONSUMERS, AND MARKETS

Chapter 1: New Perspectives on Marketing in the Service Economy

Chapter 2: Consumer Behavior in a Services Context

Chapter 3: Positioning Services in Competitive Markets



PART II APPLYING THE 4Ps OF MARKETING TO SERVICES

Chapter 4: Developing Service Products: Core and Supplementary Elements

Chapter 5: Distributing Services through Physical and Electronic Channels

Chapter 6: Setting Prices and Implementing Revenue Management

Chapter 7: Promoting Services and Educating Customers



PART III MANAGING THE CUSTOMER INTERFACE

Chapter 8: Designing and Managing Service Processes

Chapter 9: Balancing Demand and Productive Capacity

Chapter 10: Crafting the Service Environment

Chapter 11: Managing People for Service Advantage



PART IV IMPLEMENTING PROFITABLE SERVICE STRATEGIES

Chapter 12: Managing Relationships and Building Loyalty

Chapter 13: Complaint Handling and Service Recovery

Chapter 14: Improving Service Quality and Productivity

Chapter 15: Striving for Service Leadership

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780136118749
Titel
Services marketing : people, technology, strategy
Författare
Lovelock, Christopher H. - Wirtz, Jochen
Förlag
Boston : Prentice Hall
Språk
English