Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Ekonomi för affärsmän. En bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer

Ekonomi för affärsmän. En bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer

Inbunden bok. IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning). 2 uppl. 1992. 365 sidor.

Nära nyskick. Format 25 x 17 cm Vikt 915 g.
Inbundet förlagsband, andra utökade upplagan, två stycken ENKRONOR från 1991 monterade i främre pärmen, illustrerad i tvåfärgstryck. INNEHÅLL: 1. Målmedveten affärsutveckling 2. Företagets affärsredovisning 3. Kostnad för i år eller investering för framtiden 4. Affärsutvecklingens kapitalbindning 5. Affärsinriktad kostnadsanalys 6. Affärsinriktad intäktsanalys 7. Affärsinriktad intäkts/kostnadsanalys 8. Affärsval 9. Affärsbudgetering 10. Sammanfattning av bokens huvudbudskap. // Pärmarna har mindre hanteringsspår. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1030]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9186460390
Titel
Ekonomi för affärsmän : en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer
Författare
Rosvall, Lage - Institutet för högre marknadsföringsutbildning
Förlag
Göteborg : IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning)
Utgivningsår
1992
Språk
Svenska