Ekonomi för affärsmän. En bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer
Inbunden bok. IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning). 2 uppl. 1992. 365 sidor.
Nära nyskick.
Format 25 x 17 cm Vikt 915 g.
Inbundet förlagsband, andra utökade upplagan, två stycken ENKRONOR från 1991 monterade i främre pärmen, illustrerad i tvåfärgstryck. INNEHÅLL: 1. Målmedveten affärsutveckling 2. Företagets affärsredovisning 3. Kostnad för i år eller investering för framtiden 4. Affärsutvecklingens kapitalbindning 5. Affärsinriktad kostnadsanalys 6. Affärsinriktad intäktsanalys 7. Affärsinriktad intäkts/kostnadsanalys 8. Affärsval 9. Affärsbudgetering 10. Sammanfattning av bokens huvudbudskap. // Pärmarna har mindre hanteringsspår. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1030]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9186460390
- Titel
- Ekonomi för affärsmän : en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer
- Författare
- Rosvall, Lage - Institutet för högre marknadsföringsutbildning
- Förlag
- Göteborg : IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning)
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska