Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Managing brands a contemporary perspective

Managing brands a contemporary perspective

Häftad bok.

Gott skick. McGraw-Hill Higher Education. uppl.1. 2010. 412 s. mindre bruksslitage, lättare skav på pärm och snitt. eng text.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780077117481
Titel
Managing brands : a contemporary perspective
Författare
Laforet, Sylvie
Förlag
Maidenhead, Berks. : McGraw-Hill Higher Education
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index.