Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9170052417
Titel
Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i mästarklass
Författare
Åkerman, Kenth
Förlag
Liber
Utgivningsår
2009
Omfång
170 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
531 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Olika människor har olika behov. Samma sak gäller för kunder. Allt förmånga kunder möts av allt för dålig service, allt för ofta.

Läs mer
I den här boken presenteras en modell för hur man kan förbättra en organisations service. Det är en lättillgänglig och inspirerande handbok som innehåller många konkreta råd och exempel. De varvas med diskussionsfrågor och checklistor som direkt går att tillämpa i den egna verksamheten.
Några frågor som boken behandlar är:
Vad skiljer bra service från service i mästarklass?
Vad är kundkultur och hur ser den ut?
Vilka utmaningar finns i ditt företag?
Vad krävs av ledarskapet och av medarbetarna?
Hur skapar du kundpassion med rätt attityd?
Hur tar du hand om missnöje och klagomål?
Vanliga fallgropar
Boken lämpar sig för alla som vill få ökad insikt i vad service i mästarklass kan vara och hur man får nöjda kunder. Den vänder sig främst till alla yrkesverksamma - chefer och medarbetare - men passar också väl i utbildningar.

Om författarna
Kenth Åkerman har erfarenhet från flera servicenäringar, som till exempel rese-, restaurang- och bankbranschen. Han har även arbetat som projektledare och delägare i en reklambyrå. De senaste 5 åren har han arbetat som affärsutvecklare, konsult, coach och inspiratör i EffekTeam. Han är även författare till boken Kunden är ditt varumärke.