Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Rätt sak i rätt tid. Om hur en  " sista-minuten-chef "  lyckades bryta sin ovana att förhala saker

Rätt sak i rätt tid. Om hur en " sista-minuten-chef " lyckades bryta sin ovana att förhala saker

Brain Books. Första svenska uppl. 2004. 128 s. Förlagets bruna pappband med skyddsomslag. 21,5x13,9cm. 306 gram.

Nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9189250907
Titel
Rätt sak i rätt tid : hur en "sista-minuten-chef" lyckades bryta sin ovana att förhala saker
Författare
Kenneth H. Blanchard - Steve Gottry
Förlag
Brain Books
Utgivningsår
2004
Omfång
125 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
Svenska
Baksidestext
Varför skjuter vi upp så många saker till morgondagen (eller dagen därefter)? Varför gör vi inte vad vi ska direkt? Och vilka konsekvenser kan detta få för individen och företaget? Konsekvenserna kan bli att vi utsätts för ökad stress, att satsade pengar går förlorade och att ett helt projekt misslyckas.
I Rätt-sak-i-rätt-tid-chefen skriver Ken Blanchard och Steve Gottry i berättelsens form om en metod som hjälper förhalare att hamna på rätt spår. Det hela går ut på att tillgodogöra sig de enkla och effektiva rätt-sak-i-rätt-tid-principer som författarna har tagit fram, och som ger en grund för att kunna fatta rätt beslut i vardagen och arbetet.

Rätt-sak-i-rätt-tid-chefen riktar sig på en gång till individen och företaget. Genom att omsätta författarnas principer i praktisk handling kommer du och ditt företag att ligga bättre till i konkurrensen. Boken är mycket lättillgänglig och full av lärdomar som kan leda till ett effektivare företagsklimat, bättre stämning och goda resultat på flera nivåer.