Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
CRM : Customer Relationship Management - Leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?

CRM : Customer Relationship Management - Leder du dina kunder eller leder dina kunder dig?

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2000. 210 sidor.

Mycket gott skick. Kartonnage. Nagg och fläckar på omslag. Inlaga ua, mycket varsamt bläddrad. År 1998 tilldelades boken Pro Oeconomia för bästa finska managementbok. Ingår i Liber Ekonomis bokserie Bättre Ledarskap.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147060870
Titel
Customer Relationship Management
Författare
Storbacka, Kaj
Förlag
Liber
Utgivningsår
2000
Omfång
210 sidor
Bandtyp
Övrigt
Vikt
445 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vad är det som gör att vissa företag lyckas behålla sina kunder bättre än andra? Svaret är att de arbetar aktivt med Customer Relationship Management (CRM).

Läs mer
CRM handlar om att skapa kundvärde genom en stark och varaktig relation mellan leverantör och kund. Boken fick hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Kaj Storbacka är ek.dr vid Handelshögskolan i Helsingfors, och Jarmo R. Lehtinen är ek.dr, och har specialiserat sig på utveckling och implementering av kundrelationer.