Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Den du inte ser (lättläst)

Den du inte ser (lättläst)

Pocketbok. LL-förlaget. 2009. 160 sidor.

Nära nyskick. Lättläst version av Mari Jungsteds debutroman med samma namn.
Till synes oläst med obruten rygg, lättare hyllslitage finns.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789170533006
Titel
Den du inte ser (lättläst)
Författare
Jungstedt, Mari
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2009
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
110 x 178 mm Ryggbredd 13 mm
Vikt
166 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Mari Ljungstedt har skrivit flera populära deckare om kommissarie Knutas. Det här är den första, bearbetad till lättläst av Åsa Sandzén.

När dimman lättar hittas en kvinna mördad på stranden. Kommissarie Knutas griper hennes pojkvän för mordet. Han är svartsjuk och har tidigare slagit sin flickvän. Men snart hittas ännu en död kvinna, mördad på samma sätt. Det står klart att den riktige mördaren går fri.

Vem blir nästa offer? Är det en slump vem mördaren väljer eller finns det en plan?