Good to great : Hur vanliga företag tar språnget till mästarklass ( orig. titel : Good to Great - Why Some Companies Make the Leap... and Others Don´t )
Inbunden bok. BookHouse Editions. 1:a svenska uppl. 2001. 322 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Omslaget sliten på kanter, långa riv skador och tejpad. Pärm slagen en aning på hörnen. Bladen med ny skick. Som oläst. Inga anteckningar. 23.3 cm x 16,4 cm. 710 gram. (låda20240411-2?0).
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789189388109
- Titel
- Good to great : hur vanliga företag tar språnget till mästarklass
- Författare
- Collins, Jim
- Förlag
- BookHouse Editions
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 322 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 165 x 235 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Collins, Jim