Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Good to great : Hur vanliga företag tar språnget till mästarklass ( orig. titel : Good to Great - Why Some Companies Make the Leap... and Others Don´t )

Good to great : Hur vanliga företag tar språnget till mästarklass ( orig. titel : Good to Great - Why Some Companies Make the Leap... and Others Don´t )

Inbunden bok. BookHouse Editions. 1:a svenska uppl. 2001. 322 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Omslaget sliten på kanter, långa riv skador och tejpad. Pärm slagen en aning på hörnen. Bladen med ny skick. Som oläst. Inga anteckningar. 23.3 cm x 16,4 cm. 710 gram. (låda20240411-2?0).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789189388109
Titel
Good to great : hur vanliga företag tar språnget till mästarklass
Författare
Collins, Jim
Förlag
BookHouse Editions
Utgivningsår
2001
Omfång
322 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
165 x 235 mm Ryggbredd 25 mm
Vikt
550 g
Språk
Svenska
Baksidestext

Ytterligare författare: Collins, Jim