-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780077169312
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Wilson, Alan M
- Utgivningsår
- 2016
- Bandtyp
- (paperback
- Språk
- English
9780077169312 -
The customer century : lessons from world cla...
Inbunden bok. New York : Routledge. 2000.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780415921992
- Titel
- The customer century : lessons from world class companies in integrated marketing and communications
- Författare
- Grönstedt, Anders
- Förlag
- New York : Routledge
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- English
New York : Routledge 9780415921992 -
Services marketing - integrating customer foc...
Häftad bok. 2016.
Mycket gott skick. Utgallrad från bibliotek
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9780077169312
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Wilson, Alan M
- Utgivningsår
- 2016
- Bandtyp
- (paperback
- Språk
- English
9780077169312 -
Services marketing - integrating customer foc...
Häftad bok. 2018.
Mycket gott skick. Utgallrad från bibliotek
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9780078112102
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Zeithaml, Valerie A
- Utgivningsår
- 2018
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- English
9780078112102 -
Service Management and Marketing: Customer Ma...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2007. 496 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470028629
- Titel
- Service Management and Marketing: Customer Management in Service Competitio
- Författare
- Christian Gronroos
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 496 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 190 x 235 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 990 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 3 9780470028629 -
Services marketing - integrating customer foc...
Häftad bok. Mcgraw-hill Education - Europe. 1 uppl. 2008. 623 sidor.
Gott skick. Blyertsunderstrykningar förekommer på flera sidor.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780077107956
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Dwayne D. Gremler
- Förlag
- Mcgraw-hill Education - Europe
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 576 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 168 x 244 mm
- Vikt
- 1218 g
- Språk
- Svenska
Mcgraw-hill Education - Europe 1 9780077107956 -
Services marketing - integrating customer foc...
Häftad bok. Mcgraw-hill Education - Europe. 1 uppl. 2008. 576 sidor.
Gott skick. Finns en hel del markeringar med understrykningspenna genom boken.
Några få tecken på användning på bokens omslag.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780077107956
- Titel
- Services marketing - integrating customer focus across the firm
- Författare
- Dwayne D. Gremler
- Förlag
- Mcgraw-hill Education - Europe
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 576 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 168 x 244 mm
- Vikt
- 1218 g
- Språk
- Svenska
Mcgraw-hill Education - Europe 1 9780077107956 -
Marketing ROI - The Path to Campaign, Custome...
Inbunden bok. New York : McGraw-Hill Publishing. First edition uppl. 2003. 231 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Språk : Engelska. Förlags ny. Oläst. Presentskick. 23,6 cm x 15,8 cm. 554 gram. (låda20220603-2?0).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780071413633
- Titel
- Marketing ROI : the path to campaign, customer, and corporate profitability
- Författare
- Lenskold, James D.
- Förlag
- New York : McGraw-Hill
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references.
Understanding ROI principles. Profit is the goal, ROI is the measure. Getting the ROI basics. Marketing ROI is different. More measurable than ever. Marketing ROI process -- Building the ROI formula. Measuring return on investment. Profit dynamics and key principles -- Applying marketing ROI. Adopting the marketing ROI process. Managing corporate-level profitability. Managing customer profitability. Customer pathing"! strategies. Managing campaign profitability. The measurement process. Strategic profit management. The implementation process.
New York : McGraw-Hill Publishing First edition 9780071413633 -
The customer century : lessons from world cla...
Inbunden bok. New York : Routledge. 2000. 238 sidor.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0415921996
- Titel
- The customer century : lessons from world class companies in integrated marketing and communications
- Författare
- Grönstedt, Anders
- Förlag
- New York : Routledge
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- English
New York : Routledge 0415921996 -
Value-Based Marketing for Bottom-Line success...
Inbunden bok. Professional Publication City/Country United States. 2003. 288 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. To be successful in today’s marketplace, a company must integrate its traditional business functions to provide superior value to targeted customers. This means creating an offering that echoes in the customers’ consciousness as a great deal for them. Why läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780071396561
- Titel
- Value-based marketing for bottom-line success - 5 steps to creating customer value
- Författare
- DeBonis, J. Nicholas
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- English
Professional Publication City/Country United States 9780071396561 -
The customer century : lessons from world cla...
Inbunden bok. New York : Routledge. 2000. 231 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0415921996
- Titel
- The customer century : lessons from world class companies in integrated marketing and communications
- Författare
- Grönstedt, Anders
- Förlag
- New York : Routledge
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- English
New York : Routledge 0415921996 -
Relationship marketing - successful strategie...
Inbunden bok. Addison-Wesley Publishing Company, Inc. 1991. 242 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i nära nyskick. Ägarsignatur på försättsbladet. Fåtal understrykningar i bokens början. I övrigt i utmärkt skick. While defining the market-driven Company, McKenna puts a fresh light on dynamic positioning, customer dialogues, and qualitative research - concepts he has d läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0201567695
- Titel
- Relationship marketing - successful strategies for the age of the customer
- Författare
- McKenna, Regis
- Utgivningsår
- 1991
- Omfång
- 242 sidor
- Språk
- English
Addison-Wesley Publishing Company, Inc 0201567695 -
Service Management and Marketing: Customer Ma...
Häftad bok. John Wiley & Sons. 3 uppl. 2007. 496 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470028629
- Titel
- Service Management and Marketing: Customer Management in Service Competitio
- Författare
- Christian Gronroos
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 496 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 190 x 235 mm Ryggbredd 25 mm
- Vikt
- 990 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 3 9780470028629 -
Services Marketing: Integrating Customer Focu...
Häftad. Engelska. 2000. 620s. 25,5x20c. 1130g.
Gott Skick, dock överstrykning med färgpenna.
"Services Marketing" av Zeithaml och Bitner ger en omfattande genomgång och analys av tjänster och marknadsföringsfrågor, praktik och strategi. Användandet av G läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0071169943
- Titel
- Services marketing : integrating customer focus across the firm
- Författare
- Zeithaml, Valarie A - Bitner, Mary Jo
- Förlag
- Boston : Irwin/McGraw-Hill
- Språk
- English
0071169943 -
The Customer Century - Lessons from world-cla...
Inbunden bok. Routledge. First edition/Första uppl. 2000. EEnglish text/Engelsk text, 238 s. Inbunden. 23,5x16cm. 550 gram.
Nära nyskick. Skyddsomslag finns i nära nyskick. (Rum 1).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0415921996
- Titel
- The customer century : lessons from world class companies in integrated marketing and communications
- Författare
- Grönstedt, Anders
- Förlag
- New York : Routledge
- Utgivningsår
- 2000
- Språk
- English
0415921996
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn