Bästsäljaren - Handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
Marknadsföring för butiker och serviceföretag: om butikens målgrupper och konkurrens, om marknadsanpassning och profilering, om affärsidé och marknadsplan. Vidare om kanalerna till den lokala marknaden, om annonsers utformning och effekt, om reklamplanering och kundvård. Lättläst och praktiskt användbar för personer verksamma inom handeln på den lokala marknaden.
Tidningsutgivarna 1994. Inbunden. 163 sidor.Laminatband.Rikt illustrerad.Format 25x18cm.Vikt 540 gram.Språk:Svenska.absolut nyskick.Frakt (M-påse) via Posten 45 kronor.(Sverige).
Förlagsfakta
- ISBN
- 9163026929
- Titel
- Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
- Författare
- Härnqvist, Lena - Hargue, Jenny - Svenska tidningsutgivareföreningen
- Förlag
- Stockholm : Svenska tidningsutgivarefören
- Utgivningsår
- 1994
- Språk
- Svenska