Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789197738255
Titel
Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad
Författare
Fredrik Runsiö - Karl-Ola Nilsson
Förlag
Blue Publishing
Utgivningsår
2009
Omfång
176 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
154 x 230 mm Ryggbredd 11 mm
Vikt
302 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll?
Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel.
Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren.
Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten.
Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal.

Några pressröster om första upplagan av Mediedrev:

»Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd«
Stockholms Näring

»Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi«
Tidningen Chef

»Konsekvent inifrån-perspektiv«
Bibliotekstjänst

»Deras verktygslåda stinker«
Gabriel Nyström, Göteborgsposten