Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789197738255
- Titel
- Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad
- Författare
- Fredrik Runsiö - Karl-Ola Nilsson
- Förlag
- Blue Publishing
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 154 x 230 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 302 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll?
Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel.
Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren.
Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten.
Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal.
Några pressröster om första upplagan av Mediedrev:
»Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd«
Stockholms Näring
»Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi«
Tidningen Chef
»Konsekvent inifrån-perspektiv«
Bibliotekstjänst
»Deras verktygslåda stinker«
Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Blue Publishing
9789197738255