Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Ultimate Question : Driving Good Profits and True Growth
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
1591397839
Titel
The ultimate question : driving good profits and true growth
Författare
Reichheld, Frederick F.
Förlag
Boston, Mass. : Harvard Business School Press
Utgivningsår
2006
Språk
English
Baksidestext
Why the ultimate question works -- Bad profits, good profits, and the ultimate question -- The measure of success -- How the Net Promoter Score (NPS) can drive growth -- How to measure responses -- The enterprise story: measuring what matters -- Why satisfaction surveys fail -- The rule of measurement -- Becoming good enough to grow -- Design winning customer strategies -- Deliver: building an organization that creates promoters -- Develop a community of promoters: by listening -- One goal, one number.