Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
444 smarta tips för dig som säljer tjänster

444 smarta tips för dig som säljer tjänster

Häftad bok Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2017. 280 sidor.

Nyskick. Oanvänd bok.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186909628
Titel
444 smarta tips för dig som säljer tjänster
Författare
Ekberg, Stefan
Förlag
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Utgivningsår
2017
Omfång
280 sidor
Bandtyp
Storpocket
Språk
Svenska
Baksidestext
Här är en del av vad du får lära dig:

Du vet väl att kunden köper DIG först
☑️ Hur du blir en erkänd expert i din bransch inom tre månader
☑️ 15 sätt att motivera dig själv till framgång
☑️ Hur du vässar din personlighet så att kunderna faller för dig
☑️ Så skapar du egna informationsprodukter och nå fram till kunderna som expert
☑️ Seminarier och föreläsningar gör ditt företag ännu starkare
☑️ Hur du lätt får flera TV-intervjuer, radioinslag - och artiklar skrivna om dig och ditt företag
☑️ Hur du höjer ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du lyfter dig själv från en svacka

Kunderna
☑️ Hur du hanterar dem som bara vill ha gratis råd och inte anlita dig (historier ur verkligheten)
☑️ 7 tips om effektiv arbetsgång med alla kunder
☑️ Hur du presenterar dina idéer så att kunderna faller för dem
☑️ En superteknik att använda när kunderna bara vill ha mer och mer gratis
☑️ Hur du sätter gränser för kunderna
☑️ Hur du hanterar kunders klagomål
☑️ Så gör du om kunden är missnöjd och vill ha pengarna tillbaka
☑️ Tips om hur du förändrar och förbättrar en kundrelation när ditt eget företag förändras
☑️ Hur du ger garantier som konsult utan att blinka – och får många fler kunder omedelbart
☑️ Tips om hur du kommer upp med en ny tjänst att sälja
☑️ Ovärderliga tips om att göra din tjänst till en produkt lätt som Simsalabim

Marknadsföring och försäljning
☑️ Hur du manövrerar ut större konkurrenter och argumenten du kan använda mot dem
☑️ Hur du lätt avgör vilka som är bra och vilka som är dåliga kunder
☑️ Hur du spionerar på kunderna och får ett övertag innan du träffar dem
☑️ Supertips för att höja ditt självförtroende inför kundmöten
☑️ Hur du gör ett fantastiskt intryck vid första kundmötet
☑️ Sex sätt att på allvar kunna mäta dig med dina större konkurrenter
☑️ Hur du hanterar kunder som aldrig kommer till skott
☑️ Hur du får nya kunder att aldrig hinna tänka på din konkurrent

Mer pengar tack!
☑️ Så pratar du pengar med kunderna och känner dig bekväm med det
☑️ 10 enkla sätt att skaffa passiva inkomster
☑️ 9 vanliga offertmisstag som gör att tjänsteföretagare missar affärer
☑️ Förhandlingsmisstag som många tjänsteföretagare gör och hur du undviker dem
☑️ Hemlig metod - Så här gör du när kunden frågar vad det kostar
☑️ Tre alternativ till timdebitering för små företag
☑️ Hur du motiverar dina priser för dig själv och får mycket bättre självförtroende
☑️ Världens vanligaste prismisstag för tjänsteföretagare och hur du undviker det
☑️ 8 sätt som gör det lättare för dig att motivera dina prishöjningar
☑️ 35 tips om ett mycket bättre kassaflöde i ditt företag
☑️ Tio sätt att öka dina vinster snabbt
☑️ 15 vanliga misstag som gör dina vinster mindre
☑️ Saker att göra under lågsäsong eller när du får en svacka i affärerna

Idébomben!!
☑️ 86 konkreta tips som gör dig och ditt företag starkare, bättre och mer framgångsrikt
☑️ Internetstrategi för tjänsteföretagare
☑️ Hur du får betalt av krångliga kunder
☑️ 8 Tecken på att det du säljer är på väg att tappa fotfästet
☑️ Hur du avgör om du har lyckats med din marknadsföring
☑️ 5 grundläggande sätt att få ditt företag att växa