Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Good to great : why some companies make the leap and other's don't

Good to great : why some companies make the leap and other's don't

Inbunden bok. HarperCollins (USA). 2001. 300 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Engelsk text.
Oläst bok.
Omslaget har slitage av låg grad.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780066620992
Titel
Good to great : why some companies make the leap and other's don't
Författare
Collins, Jim
Förlag
HarperCollins (USA)
Utgivningsår
2001
Omfång
300 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
163 x 236 mm Ryggbredd 28 mm
Vikt
499 g
Språk
English
Baksidestext
Built to Last was a phenomenal success: It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schoolsCollins and Porras will emerge as the gurus to watch over the next decade. The Director. Good to Great explores a whole new concept, backed by the rigorous research standards which gave Built to Last such an impact. --This text refers to the Hardcover edition.