Att sälja och ta betalt för kunskap
Inbundna böcker. Liber. 1 uppl. 2002. 128 sidor.
Att sälja och ta betalt för kunskap - utsedd till Årets säljbok 2002 av Säljarnas riksförbund.
Kunskapstjänster är ofta både svåra att beskriva och ta betalt för. Ofta handlar det om mer "mjuka" kunskaper där kunskapssäljaren i samarbete med kunden bidrar med idéer, expertkunnande eller goda råd. Hur kan man sälja in denna slags kunskap utan att samtidigt bjuda bort den?
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147064854
- Titel
- Att sälja och ta betalt för kunskap
- Författare
- Ahrnell, Britt-Marie
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 322 g
- Språk
- Svenska