Förstå din kund! Ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv
Inbunden bok. Mercagio. 2002. 240 sidor.
Nyskick. Boken har tre delar. Den första delen är för sig som vill nå större framgångar, både på det professionella och det personliga planet. Där klargörs hur viktigt det är att du lär känna dig själv och dina kunder samt hur du når mycket längre när du arbetar med positiva och motiverande tankar. I den andra delen tas områdena kommunikation och reklamationer upp. I den tredje delen får du verktyg för att bli professionell i merservice och försäljning, både vad gäller utgående och inkommande samtal. Laminatband. Illustrerad. Format 24,5x16,5 cm. Språk: Svenska. Absolut nyskick. (Da18 190303)
Förlagsfakta
- ISBN
- 9197157309
- Titel
- Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
- Författare
- Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
- Förlag
- Stockholm : Mercagio
- Språk
- Svenska