Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Förstå din kund! Ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv

Förstå din kund! Ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv

Inbunden bok. Mercagio. 2002. 240 sidor.

Nyskick. Boken har tre delar. Den första delen är för sig som vill nå större framgångar, både på det professionella och det personliga planet. Där klargörs hur viktigt det är att du lär känna dig själv och dina kunder samt hur du når mycket längre när du arbetar med positiva och motiverande tankar. I den andra delen tas områdena kommunikation och reklamationer upp. I den tredje delen får du verktyg för att bli professionell i merservice och försäljning, både vad gäller utgående och inkommande samtal. Laminatband. Illustrerad. Format 24,5x16,5 cm. Språk: Svenska. Absolut nyskick. (Da18 190303)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9197157309
Titel
Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]
Författare
Granström, Birgitta - Persson, Lotta - Mercagio utbildning
Förlag
Stockholm : Mercagio
Språk
Svenska