Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world

How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world

Inbunden bok. London : Thames and Hudson. 2015 uppl. 2015. 320 sidor.

Gott skick. Skyddsomslaget är lite slitet men boken i sig är i fint skick

FRI FRAKT inrikes
Betala med Swish Fraktfritt

Förlagsfakta

ISBN
9780500518267
Titel
How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world
Författare
Bierut, Michael
Förlag
London : Thames and Hudson
Utgivningsår
2015
Språk
English
Baksidestext
Protege of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The 35 projects Bierut presents in this book illustrate the breadth of activity that graphic design encompasses today, his goal being to demonstrate not a single ideology, but the enthusiastically eclectic approach that has been a hallmark of his career.
Imported from: wyvern.uwe.ac.uk:2200/unicorn (Do not remove)