Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing : an introduction

Marketing : an introduction

Häftad bok. Harlow : Financial Times Prentice Hall. 2009. 648 sidor.

Mycket gott skick. English text. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780273713951
Titel
Marketing : an introduction
Författare
Armstrong, Gary - Kotler, Philip - Harker, Michael - Brennan, Ross
Förlag
Harlow : Financial Times Prentice Hall
Utgivningsår
2009
Språk
English