-
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1 uppl. 2005. 313 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163168079
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1 9789163168079 -
Modefabriken. Kreativt affärsmannaskap från i...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1:2 uppl. 2010. 313 sidor.
Gott skick. Stort format 26,5 x 21,5 x 3 cm Vikt 1.250 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad med sv/v foton, diagram och figurer i tvåfärgstryck. Kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, textilekonomi och klädhandel. Praktisk handbok och inspirationskälla, som läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163168073
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1:2 9163168073 -
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1 uppl. 2005. 313 sidor.
Nära nyskick. Verkar oläst, utan anmärkning.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163168079
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1 9789163168079 -
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1 uppl. 2005. 313 sidor sidor.
Nära nyskick. Pärmens ryggslut lätt intryckta. Ingen prisetikett. Inlagan i nyskick, ej namnad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163168079
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1 9789163168079 -
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1 uppl. 2005. 313 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163168073
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1 9163168073 -
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 1 uppl. 2005. 313 sidor.
Nära nyskick. Varsamt hanterad, välaktat ex (till synes knappast bläddrad i) - i nära nyskick/nyskick. Rikt illustr. Ren och fräsch inlaga
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163168079
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 1 9789163168079 -
Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från...
Inbunden bok. Portfolio Sweden AB. 2005. 313 sidor.
Mycket gott skick. Praktisk handbok som beskriver arbetet från produktidé fram till färdigt plagg på butikshyllan. Kursbok på utbildningar inom modedesign, textilekonomi och klädhandel. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163168073
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
Portfolio Sweden AB 9163168073 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163168073
- Titel
- Modefabriken : kreativt affärsmannaskap från insidan
- Författare
- Hedén, Anders
- Förlag
- Portfolio Sweden AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 313 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 217 x 260 mm Ryggbredd 30 mm
- Vikt
- 1200 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Mode är snabbt och föränderligt. Mode är status, samhällsklass och social tillhörighet. Mode är ideal och kroppsuppfattningar och en symbol för tidens moral och etik. Det uttrycker personlig stil och fåfänga. Det är konst och ett evigt sökande efter att förverkliga perfekta linjer och skönhet. Det är också en global massindustri. Därav titeln, Modefabriken. I Modefabriken stoppar författarna in idéer och design, råvaror, tid och pengar, aktiviteter och processer, adderar affärsmannaskap och ut kommer en välklädd konsument.
Boken handlar om affärsutveckling längs modets värdekedja. Den ger en helhetsbild av hur ett produkterbjudande som sätter slutkonsumenten i centrum skapas och finslipas. Den beskriver i detalj det arbete som utförs hos aktörerna i värdekedjans tre led producent-, leverantörs- och detaljistledet från produktidé till färdigt plagg på butikshyllan.
Du som är verksam i modebranschen finner i Modefabriken en praktisk handbok och inspirationskälla som ger konkreta tips och handfasta råd till förbättrat arbetssätt och effektivare affärsprocesser. Innehållet är på riktigt, vilket gör att branschens nykomlingar och entreprenörer vinner år av pröva sig fram-arbete. Du som har anknytning till klädindustrin, kanske som modejournalist, investerare eller reklamare, lär dig mer om branschens logik. Boken är också lämplig som kurslitteratur på utbildningar inom modedesign, texilekonomi och klädhandel.
Författarna till boken, Anders Hedén och Jane McAndrew, delar med sig av sina erfarenheter och sin expertis och ger med ett modernt nytänkande en insiktsfull och spännande beskrivning av hur modeföretag fungerar. De resonerar om hur framgång uppnås och mäts. De förenar glädjen i industrin med de nödvändiga kraven för att lyckas.
9163168073
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn