Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 55 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Total Propaganda : From Mass Culture to Popular Culture

Total Propaganda : From Mass Culture to Popular Culture

av

Häftad bok. Routledge. 1997. 368 sidor.

Mycket gott skick. Inlaga i nyskick. Något kantslitage. Språk: engelska. Sv/v illustrationer, Dimensioner: 228 x 152 x 25 mm, Vikt: 612 g //Designed as an answer to the question of the inclusiveness of the popular culture, this book argues that the values of popular music, media, politics, debates over social issues, and international trade have become everyday propaganda to which everyone relates in some way. Innehållsförteckning Contents: K.E. Heintz-Knowles, Foreword: Popular Culture and the New Propaganda. Part I:Framing Totalprop: The Old Propaganda and the New. Totalprop: From Mass Culture to Popular Culture, the Old Propaganda and the New. Definitionprop: Distinguishing the Old Propaganda From the New. Languageprop: Inventing the Uninym. Multiprop: Generation and Class. Cyberprop: The Path to Totalprop. Part II:Entertainmentprop: Surprisingly Newprop. Filmprop: Picturing the Generations. Adprop: Appropriately Cool! Sitlifeprop: Flirting With Realities. MTVprop: Inventively Newprop. RockProp: Alienation, Fame, and Liberation. Rapprop: Telling It Like It Is. Sportsprop: Businessball and Heroes Great and Small. Humorprop: Opiate of the Popular Culture. Part III:Mediaprop: From Broadcasting to Journalistic Nirvanas. Radio Talkprop: Using Oldprop for Fuel. TVprop: From Talk to Infotainment. Mediaprop: Shooting the TV Messenger. Journalismprop: Searching for Nirvanas. Part IV:Socialprop: Issues Seeking Answers. Gayprop: One Foot In, One Out. Genderprop: Women in Mid-Passage. Trinityprop: Race, Abortion, and Religion. Lobbyprop: The NRA and the Environment. Part V:Tradeprop and Politicalprop: The Production of Lexicons. Tradeprop: "Naftoids" and a Vision of GATT. Asia-Bashing, A Cultural Oldprop. Politicalprop 1992: Gridlock and Credibility. Politicalprop 1994 and 1995: Restoring Presidentialprop. The 1996 Campaign: Softprop and Hardprop. Pollprop: Court of Last Resort. Endprop: The Road Ahead.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 55 SEK Betala med Swish


Förlagsfakta

ISBN
9780805808926
Titel
Total propaganda : from mass culture to popular culture
Författare
Edelstein, Alex S.
Förlag
Mahwah, N.J. : Erlbaum
Utgivningsdatum
1997
Språk
English