-
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9147064692 -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Strategisk marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 264 sidor.
Mycket gott skick. Prislapp. Gula förstrykningar. En bok om kommunikation och påverkan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064694
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
Liber 1 9789147064694 -
Strategisk Marknadskommunikation - teorier oc...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 1:a uppl. 1:a tryckningen 2002. 232 s. Inbunden. 25x17cm. 590 gram.
Mycket gott skick. Namn bortklippt från det textlösa försättsbladet i övrigt nära nyskick [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
9147064692 -
Strategisk Marknadskommunikation - teorier oc...
Liber Ekonomi 2002. ISBN 9147064692. Upplaga 1:1. Inbunden, 232 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147064692
- Titel
- Strategisk marknadskommunikation - teorier och metoder
- Författare
- Holm, Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 603 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Detta är en bok om kommunikation och påverkan. Kommunikationen med marknaden har blivit en konkurrensstrategisk fråga och har i takt med IT-utvecklingen fått en alltmer kritisk och avgörande betydelse. I bokens första del läggs tonvikt vid makroförhållanden, de villkor som utgör förutsättningarna för all marknadsföring, t.ex. marknadsekonomins framväxt, vikten av att skilja mellan strategi, taktik och operation i beslutsfattandet och sambandet mellan marknadens karaktär och företagets organisation. Bokens andra del behandlar fenomenet kommunikation med tonvikt på teoretiska och metodologiska aspekter. Stor vikt läggs vid retorikens betydelse.
Om författarna
Olof Holm är fil.dr och docent och verksam vid Företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.
9147064692
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn