-
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2014. 189 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Oläst I nyskick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Hel och fin.
Slitage av låg grad.
Läst ex.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Mycket rikt illustrerad. 18x21 cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Helt och rent och fint ex. Se också våra övriga böcker - samma fraktkostnad oavsett antal böcker du beställer av oss.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. KÖP FLERA BÖCKER TILL SAMMA FRAKTPRIS. Tryck på säljare: Tabermans böcker nedan och se utbudet !
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Förlagets pappband, 8o. Helt och fräscht skyddsomslag. Mycket fint ex! Se också våra övriga böcker - samma fraktpris oavsett antal titlar du beställer av oss. Klicka på Lemon Art nedan! … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska varumärken i hus och hem : historia,...
Inbunden bok. Historiska Media. 1 uppl. 2011. 189 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
Historiska Media 1 9789186297978 -
Svenska Varumärken i hus och hem
Inbunden bok.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Historiska Media 2011 (sv.originaluppl.), 190s. B/H=17,5x21. Vikt = 585g. Förlagsband med skyddsomslag (inbunden.). Rikligt illustrerad. Nyskick.
ISBN : 9789186297978 … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
9789186297978 -
Svenska Varumärken i Hus och Hem.
Nära nyskick. 2011,Historiska Media,Förlagsband med skyddsomslag.,Sid. 190?Mycket rikt illustrerad i färg och svartvitt.,Ägarestämpel på försättsbladen. Små brukarmärken på skyddsomslaget.,Nära nyskick.,9789186297978?,Ett land präglas av att vara sina varumärken i värl läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186297978
- Titel
- Svenska varumärken i hus och hem : historia, entreprenörer, produkter
- Författare
- Sandberg, Thorsten
- Förlag
- Historiska Media
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 189 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 175 x 211 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 592 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Svenska varumärken i hus och hem tar upp det stora intresset för varumärken som finns i vår tid. Läsaren får lära känna både de stora svenska företag vars produkter slagit igenom internationellt som SAAB , Volvo, H&M och IKEA , och mindre varumärken som Felix, Brio och Stiga. Alla med varor som finns i vår närhet, vår vardag och våra hem.
Författaren Thorsten Sandberg berättar om varumärkenas historia med tonvikt på företagens barndom och historierna kring de olika entreprenörernas inledande svårigheter. Hur de kämpade för att slå igenom och hur vissa nådde världsberömmelse. Han följer den för många välkända historien om hur Ingvar Kamprad inledde sin karriär med att sälja varor som levererades från mjölkpallen vid hemgården, till andra mer okända om exempelvis Erling Persson som tidigt började med att sälja reservoarpennor innan han gav sig på kläder och till slut bildade Hennes & Mauritz som H&M hette i begynnelsen.
Thorsten Sandberg (f 1952) är journalist, fil kand i historia och mångårig medarbetare i tidskriften Populär Historia. 2006 debuterade han med boken Gustav III:s spioner. Historien om när Sverige skulle slå tillbaka franska revolutionen.
9789186297978
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn