Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147098859
- Titel
- Kundrelationer i sociala medier
- Författare
- König, Stephanie
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 64 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 130 x 200 mm
- Vikt
- 176 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Framgångsrika företag ser till att kunderna känner sig värdefulla och lyssnade på. Sociala medier är effektiva verktyg för att få den nära och direkta kontakt som efterfrågas. Och om de används rätt kan de skapa såväl goda kundrelationer som ökad lönsamhet.
Sociala medier har gett företag – och kunder – en helt ny arena, där det är lätt för kunderna att ge sin syn på företaget.
Och de brukar ge både ris och ros. Det är därför viktigt att finnas med och kunna svara och ge feedback till kunder i sociala medier. Om ditt företag inte finns med i de sammanhangen vet du inte vilka rykten som sprids om er.
Liber
1
9789147098859