Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kundrelationer i sociala medier

Kundrelationer i sociala medier

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2012. 64 sidor.

Nära nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147098859
Titel
Kundrelationer i sociala medier
Författare
König, Stephanie
Förlag
Liber
Utgivningsår
2012
Omfång
64 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
130 x 200 mm
Vikt
176 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Framgångsrika företag ser till att kunderna känner sig värdefulla och lyssnade på. Sociala medier är effektiva verktyg för att få den nära och direkta kontakt som efterfrågas. Och om de används rätt kan de skapa såväl goda kundrelationer som ökad lönsamhet.
Sociala medier har gett företag – och kunder – en helt ny arena, där det är lätt för kunderna att ge sin syn på företaget.
Och de brukar ge både ris och ros. Det är därför viktigt att finnas med och kunna svara och ge feedback till kunder i sociala medier. Om ditt företag inte finns med i de sammanhangen vet du inte vilka rykten som sprids om er.