Marknadskommunikation
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 1994. 560 sidor.
Mycket gott skick.
Inplastad, slitet omslag. Inlagan är i nyskick. En del av boken har tjockare sidor som sticker ut lite.
Boken ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Den ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789144437224
- Titel
- Marknadskommunikation
- Författare
- Rita Mårtenson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1994
- Omfång
- 560 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 750 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se