Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2010.

Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780470598825
Titel
Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Författare
Philip Kotler
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2010
Bandtyp
Inbunden
Mått
160 x 235 mm Ryggbredd 20 mm
Vikt
384 g
Språk
English