Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Ormblomman (lättläst)

Ormblomman (lättläst)

Pocketbok. LL-förlaget. 2017. 77 sidor.

Mycket gott skick. Vera Kalla kallades för Ormblomman. Hon var vacker och spännande. Plötsligt var hon försvunnen. Trettio år senare kommer ett brev till Henry Maartens som Ormblomman har skrivit.

En spännande historia om en ung kvinna, som försvann spårlöst. Kanske reste hon bort utan att tala om det för någon? Eller var det ett brott som ledde till att Ormblomma försvann?

Ormblomman av Håkan Nesser är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789188073372
Titel
Ormblomman (lättläst)
Författare
Nesser, Håkan
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2017
Omfång
77 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
104 x 140 mm Ryggbredd 6 mm
Vikt
66 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vera Kalla kallades för Ormblomman. Hon var vacker och spännande. Plötsligt var hon försvunnen. Trettio år senare kommer ett brev till Henry Maartens som Ormblomman har skrivit. En spännande historia om en ung kvinna, som försvann spårlöst. Kanske reste hon bort utan att tala om det för någon? Eller var det ett brott som ledde till att Ormblomma försvann?  Ormblomman av Håkan Nesser är bearbetad till lättläst av Johan Werkmäster.