Art - the challenge to integrate, using an investigative method : an art education study in five primary schools in Owanboland, Namibia 1991 : a minor field study
Häftad bok. Umeå universitet - Integrated Teacher Training Programme (ITTP), Univ. 1992. 95 sidor.
Hyggligt skick. Hanteringsspår brytveck på pärmen. Skavda hörn och kanter. Två mindre revor (-0,5 cm) i nederkant på pärmens framsida. Klisteretikett på pärmens framsida. Namnad på inlagans första blad. I övrigt fin inlaga med smärre bläddringsspår. [rum 2]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9171747125
- Titel
- Art - the challenge to integrate, using an investigative method : an art education study in five primary schools in Owanboland, Namibia 1991 : a minor field study
- Författare
- Midbjer, Anita - Umeå universitet. Integrated Teacher Training Programme
- Förlag
- Umeå : Integrated Teacher Training Programme (ITTP), Univ
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- English