Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Theory a student text

Marketing Theory a student text

Häftad bok.

Thomson 2002. Häftad. Bra skick. Understrykningar på några ställen. .............. Engelsk bok....... // Marketing Theory: A Student Text is a collection of original contributions on the subject of marketing theory from area specialists. It provides a number of concise, authoritative and clear summaries of aspects of marketing theory, which form the foundations on which the discipline and practice of marketing is based. Marketing Theory: A Student Text begins with an exposition and justification of the proposition that marketing is a universal discipline. Marketing is a synthetic discipline in the sense that it draws together and integrates ideas and concepts from other long-established and recognised social sciences such as economics, psychology and sociology but differs from them in its holistic approach to understanding the nature and satisfaction of human needs. As a result of this synthesis and integration marketing has developed distinctive theories and practices of its own in areas such as consumer behaviour, segmentation, targeting and positioning, the concept of the marketing mix, etc.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
1861525931
Titel
Marketing theory - a student text
Författare
Michael J. Baker
Förlag
Cengage Learning
Utgivningsår
2000
Omfång
288 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
189 x 246 mm
Vikt
626 g
Språk
Svenska