Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Anna Karenina (lättläst)

Anna Karenina (lättläst)

Häftade böcker. LL-förlaget. 2016. 184 sidor.

Anna Karenina är en mycket vacker kvinna. Hon bor i den ryska staden Sankt Petersburg. Hon är gift och har en son. Hon möter den rike greven Vronskij och blir förälskad. Men om hon lämnar sin man kanske hon förlorar sin älskade son. Det här är en av världens mest kända kärleksromaner. Leo Tolstoj skrev den i slutet av 1800-talet. Nu har Johan Werkmäster skrivit om den till lättläst svenska.

Förlagsfakta

ISBN
9789188073310
Titel
Anna Karenina (lättläst)
Författare
Tolstoy, Leo
Förlag
LL-förlaget
Utgivningsår
2016
Omfång
184 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
136 x 210 mm Ryggbredd 14 mm
Vikt
312 g
Språk
Svenska