Party Marketing - Enklaste vägen till framgångsrik marknadsföring
Häftad bok. WayTo Communication. 2005. 201 sidor.
Nära nyskick. 23x15cm. Har du varit på en fest någon gång? Eller till och med fixat en egen? Då har du redan kommit en bra bit på vägen till att bli en framgångsri k marknadsförare. Kan det verkligen vara så enkelt? Ja, det menar förf attaren Harald Moe.Harald Moe´s tes är följande: Att planera och genom föra en lyckad fest och att marknadsföra ett framgångsrikt företag, är samma sak och bygger på samma princip. En fin inbjudan innebär inte a tt gästen tycker att festen är lyckad. Eller att kunden tycker att för etaget, eller företagets produkter är bra. Boken använder en metafor - festen, är skriven som en berättelse och innehåller många exempel på varför vissa företag lyckas, och andra misslyckas. Handlingen byggs up p, kapitel för kapitel, kring en enkel modell (PartyMarketing?- modellen), också den enkelt designad och symbolrik. Allt för att göra det lättare för dig som läsare, att komma ihåg och förstå marknadsföri ngens framgångsfaktorer.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9163167972
- Titel
- Party Marketing : enklaste vägen till framgångsrik marknadsföring
- Författare
- Moe, Harald
- Förlag
- WayTo Communication
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 201 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 155 x 224 mm Ryggbredd 18 mm
- Vikt
- 450 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
Ytterligare författare: Moe, Harald