Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
EFFEKTER AV SPECIALUNDERVISNINGEN  – Pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater

EFFEKTER AV SPECIALUNDERVISNINGEN – Pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater

Häftad bok. Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 2009. 331 sidor.

Nyskick. – NYSKICK! – Obet. kantmärken. – Dansk text. –– Specialundervisning har været i fokus siden midten af 1980’erne, hvor der blev registreret en stor stigning i antallet af elever, der modtog specialundervisning. Nye tal viser, at specialundervisning i dag lægger beslag på omkring en femtedel af folkeskolens samlede ressourcer. Det er derfor naturligt at stille spørgsmålet, om specialundervisning har nogen effekt.

Denne bog bringer resultaterne fra den første danske effektundersøgelse af specialundervisningen siden 1960.

Resultaterne viser, at der er en ganske god effekt af folkeskolens specialundervisning: Specialundervisningseleverne gør for de allerflestes vedkommende fremskridt, både fagligt, personligt og socialt. Specialundervisningen er nødvendig for at bibeholde en skole, hvor så mange elever som muligt når de mål, der er sat for skolen. –– GLÖM INTE ATT TITTA PÅ ALLA MINA ANDRA BÖCKER! –– Samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer! (Gäller inom Sverige)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9788776842987
Titel
Effekter af specialundervisningen: pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater [Elektronisk resurs]
Författare
Egelund, Niels - Tetler, Susan
Förlag
Aarhus University Press
Utgivningsår
2009
Språk
English