Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Foundations of marketing

Foundations of marketing

Häftad bok. London : McGraw-Hill Higher Education. 4 uppl. 2012. 341 sidor.

Hyggligt skick. Foundations of Marketing is trusted marketing course companion for lecturers and students across Europe. Packed full of examples fromreal companies´ campaigns, this fully updated fourth edition demonstrates how marketing affects our everyday lives, considering both the decisions we make as consumers, and decisions marketing professionals make response to their customers.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780077137014
Titel
Foundations of marketing
Författare
Fahy, John - Jobber, David
Förlag
London : McGraw-Hill Higher Education
Utgivningsår
2012
Språk
English