Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Social Statistics

Social Statistics

Inbunden bok. McGraw-Hill Book Company. 1960. 468 sidor.

Mycket gott skick. Liten prisanteckning i blyerts på insidan av bakpärmen. Språk: Engelska. Innehållsförteckning: 1. Introduction: Purposes and Limitations of Statistics, 2. Theory, Measurement, and Mathematics, 3. Nominal Scales: Proportions, Percentages, and Ratios, 4. Interval Scales: Frequency Distribution and Graphic Presentation, 5. Interval Scales: Measures of Central Tendency, 6. Interval Scales: Measures of Dispersion, 7. The Normal Distribution, 8. Introduction to Inductive Statistics, 9. Probability, 10. Testing Hypotheses: The Binominal Distribution, 11. Single-sample Tests Involving Means and Proportions, 12. Point and Interval Estimation, 13. Two-sample Tests: Difference of Means and Proportions, 14. Ordinal Scales: Two-sample Nonparametric Tests, 15. Nominal Scales: Contingency Problems, 16. Analysis of Variance, 17. Correlation and Regression, 18. Correlation and Regression (Continued), 19. Multiple and Partial Correlation, 20. Analysis of Covariance, 21. Factor Analysis and Other Multivariate Techniques, 22. Sampling, 23. Conclusions. Appendix 1. Review of Algebraic Operations, 2. Tables.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish