Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Viggo Vam i Långa huset /  Lätt att läsa själv

Viggo Vam i Långa huset / Lätt att läsa själv

Häftad bok. Stockholm : Carlsen/if. 1988.

Mycket gott skick. Exlibrisetikett på insida av pärm, namn i blyerts utsuddat. Dock liten tillskrift, kulspets, längst upp på försättsbladet. Annars en bok med inlaga i nyskick med ljusa, rena och släta sidor. Pärmarna i mycket gott skick med bara små hanteringsspår. Bindning i nära nyskick, ej heller något läsveck på ryggen. (Etikett kan skickas med för överklistring av tillskrift.)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9151047551
Titel
Viggo Vam i Långa huset
Författare
Baker, Betty - Lobel, Arnold - Knutsson, E.
Förlag
Stockholm : Carlsen/if
Utgivningsår
1988
Språk
Svenska