-
JA! 2010 : sveriges främsta säljinspiratörer...
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2010. 112 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186077266
- Titel
- JA! 2010 : sveriges främsta säljinspiratörer och Jeffrey Gitomer om positivt tänkande
- Författare
- Söderpalm, Max
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 112 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 152 x 215 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 308 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Lågkonjunkturen ger sig, vargavintern är slut och årets bästa tid är här. Nu är det dags att lägga bort alla negativa tankar och i stället fokusera på JA. Hämta den inspiration du behöver genom att läsa boken JA! 2010.
Du har förmodligen hört det förut. Hur viktigt det är att tänka positivt för att lyckas med det du vill göra. Kanske har du hört det så många gånger att orden mist sin kraft?
Då har du chansen nu. Den här boken innehåller nämligen ren, positiv energi. En hel bok skriven för att hjälpa dig att alltid komma ihåg kraften i ordet JA.
Författarna är Sveriges främsta säljinspiratörer, med stor vana att coacha människor som vill lyckas. Följer du råden och låter dig inspireras har du alla möjligheter att lyckas ännu bättre på jobbet, privat och i hela livet.
Förordet är skrivet av USA:s bästa säljcoach Jeffrey Gitomer.
JA! 2010 är den perfekta presenten till personalen, ledningsgruppen, kunderna och leverantörerna.
För att ytterligare stärka den positiva känslan skänker vi 15 kr per såld bok till ActionAid, för att hjälpa fattiga kvinnor och flickor.
Soderpalm Publishing 9789186077266 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9153428056
- Titel
- Forma Books Magazine Nr 2 2009
- Författare
- Underhill, Paco - Hasselqvist, Per Johan
- Förlag
- Ica Bokförlag
- Utgivningsår
- 2009
- Bandtyp
- Övrigt
- Mått
- 222 x 285 mm Ryggbredd 2 mm
- Vikt
- 166 g
- Språk
- Svenska
Forma 1 9153428056 -
Delaktighetskoden : en formel för framgångsri...
Häftad bok. MiL. 1 uppl. 2004. 138 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9186312111
- Titel
- Delaktighetskoden : en formel för framgångsrikt företagande
- Författare
- Anders Cederwall - Lars Wiberg
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 138 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 264 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Efter en allvarlig kris under det första verksamhetsåret expanderade IT-företaget AUR (AU-System Radio) med mellan 50% och 100% per år i elva år. Under tio av dessa elva åren redovisades goda vinster samtidigt som IT-bubblan sprack och konkurrenterna gick under. Författarna menar att den enskilt viktigaste faktorn i denna framgång var medarbetarnas delaktighet, deras självvalda åtaganden och engagemang för det gemensamma uppdraget. Boken berättar på ett konkret vis om hur denna delaktighet skapades i företaget. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
MiL 1 9186312111 -
Biologisk rekrytering - så rekryterar du sälj...
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2010. 176 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Hur hitta bra säljare?
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186077419
- Titel
- Biologisk rekrytering - så rekryterar du säljare i världsklass
- Författare
- Lundqvist, Thomas
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 176 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 152 x 215 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 438 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Att rekrytera toppsäljare är det svåraste som finns. Fråga vilken försäljningschef som helst.
I boken Biologisk rekrytering beskriver författaren Thomas Lundqvist hur du går till väga för att rekrytera säljare i världsklass. Du får också lära dig hur du gör ditt företag så attraktivt att de bästa medarbetarna vill jobba för dig.
Kostnaden för att felrekrytera är hög. Det kan handla om flera miljoner kronor i förlorad produktivitet och stora kostnader för att köpa ut felrekryterde medarbetare. Med andra ord är det en god investering att anställa rätt medarbetare.
Thomas Lundqvists metod Biologisk rekrytering gör stor skillnad. Dessutom främjar den verksamheten genom att medarbetarna blir mer delaktiga i rekryteringsprocessen.
Thomas är en av Sveriges främsta säljinspiratörer. Här följer han upp sin tidigare succé Biologisk Försäljning med rekryteringsboken alla försäljningschefer har väntat på.
Han var också en av författarna till JA! 2010 - Sveriges främsta säljinspiratörer om positivt tänkande.
Soderpalm Publishing 9789186077419 -
Biologisk försäljning : så får du hjärnan att...
Inbunden bok. Soderpalm Publishing. 2010. 144 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186077198
- Titel
- Biologisk försäljning : så får du hjärnan att vilja köpa
- Författare
- Lundqvist, Thomas
- Förlag
- Soderpalm Publishing
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 152 x 215 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 374 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad har egentligen biologi med ökad försäljning att göra?
Vill du följa med på en säljresa som tar dig till en helt ny värld av försäljningsframgångar?
Vill du lära dig hur människokunskap kan få dig att förstå varför din omgivning plötsligt börjar köpa av dig?
Läs den här boken och följ författarens råd.
Du kommer snabbt att märka hur din försäljning ökar och att du förstår mer av hur försäljning egentligen fungerar.
Så här säger Max Söderpalm, författare till 30 sätt att göra affär och Det är i backarna man rycker om Biologisk försäljning:
"Biologisk försäljning är en viktig bok för dig som säljer. Den kompletterar mina egna tankar och mina egna böcker på ett spännande sätt.
Den har därför sin självklara plats i min egen inspirationsplan för våren, för att utveckla mig till en ännu bättre säljare.
Jag har själv provat många av tipsen som Thomas ger. Dom fungerar i verkligheten."
Vad har egentligen biologi med ökad försäljning att göra?
Vill du följa med på en säljresa som tar dig till en helt ny värld av försäljningsframgångar?
Vill du lära dig hur människokunskap kan få dig att förstå varför din omgivning plötsligt börjar köpa av dig?
Läs den här boken och följ författarens råd.
Du kommer snabbt att märka hur din försäljning ökar och att du förstår mer av hur försäljning egentligen fungerar.
Så här säger Max om Biologisk försäljning:
"Biologisk försäljning är en viktig bok för dig som säljer. Den kompletterar mina egna tankar och mina egna böcker på ett spännande sätt.
Den har därför sin självklara plats i min egen inspirationsplan för våren, för att utveckla mig till en ännu bättre säljare.
Jag har själv provat många av tipsen som Thomas ger. Dom fungerar i verkligheten."
Thomas Lundqvist är en av Sveriges främsta föreläsare. Han är tidigare vd på Junibacken och författare till boken Det biologiska ledarskapet. Nu ger han ut sin första bok helt inriktad på försäljning: Biologisk försäljning.
I den uppehåller han sig vid hur för hur människor fungerar i olika situationer. Vad finns det för mönster och system som avgör hur vi fungerar i säljsituationer? Thomas hittar svaret i våra medfödda programvaror.
Idag arbetar Thomas dels som konsult och föreläsare i sitt eget företag Brainscan.
Soderpalm Publishing 9789186077198
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn