Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
4D branding : cracking the corporate code of the network economy

4D branding : cracking the corporate code of the network economy

Inbundna böcker. BookHouse Publishing. 2000. 183 sidor.

Förlagsfakta

ISBN
9789189388055
Titel
4D branding : cracking the corporate code of the network economy
Författare
Thomas Gad
Förlag
BookHouse Publishing
Utgivningsår
2000
Omfång
183 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
469 g
Språk
English