-
Mer än en motorcykel - ledarskapet som gjorde...
Inbunden bok.
Gott skick. Skyddsomslag i gott skick. Brain Books. uppl.1. 2001. 279 s. mindre bruksslitage.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789189250499
- Titel
- Mer än en motorcykel : ledarskapsresan vid Harley-Davidson
- Författare
- Rich Teerlink
- Förlag
- Brain Books
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 1 x 1 mm Ryggbredd 1 mm
- Vikt
- 632 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I slutet av 1980-talet började Rich Teerlink, dåvarande Vd för Harley Davidson, och Lee Ozley, organisationskonsult, att förändra ledningsstrukturen inom Harley Davidson. Bolaget hade haft svårigheter under ett par decennier och inte klarat konkurrensen från Japan. De rev hierarkin inom företaget och lät alla anställda vara delaktiga i besluten. Resultatet är redan legendariskt. Boken skildrar både framgångarna och motgångarna under denna resa
9789189250499 -
Mer än en motorcykel - ledarskapet som gjorde...
Inbunden bok. Brian books. 2001. 279 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i hyggligt skick. En bok om hur HD lyckades vända fallande försäljning och dåli lönsamhet genom att se Mäniskan som företagets främsta resurs att se och låta anställda bidra och identifieras sig med företaget. En berättelse där resan varit lika viktig som resultatet. Omsla läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKBrian books -
Mer än en motorcykel - ledarskapet som gjorde...
Brain Books 2001. Inbunden med skyddsomslag. Mycket fint skick..................... // Denna internationellt uppmärksammade bok handlar om förvandlingen av Harley-Davidson. Namnet är magiskt, inte bara i motorcykelkretsar, men under 1980-talet hotades det läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9189250494
- Titel
- Mer än en motorcykel : ledarskapsresan vid Harley-Davidson
- Författare
- Rich Teerlink
- Förlag
- Brain Books
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 1 x 1 mm Ryggbredd 1 mm
- Vikt
- 632 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I slutet av 1980-talet började Rich Teerlink, dåvarande Vd för Harley Davidson, och Lee Ozley, organisationskonsult, att förändra ledningsstrukturen inom Harley Davidson. Bolaget hade haft svårigheter under ett par decennier och inte klarat konkurrensen från Japan. De rev hierarkin inom företaget och lät alla anställda vara delaktiga i besluten. Resultatet är redan legendariskt. Boken skildrar både framgångarna och motgångarna under denna resa
9189250494
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn