Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Nätverka : så blir du den som andra vill omge sig med

Nätverka : så blir du den som andra vill omge sig med

Inbunden bok. Pagina Förlags. 1 uppl. 2019. 135 sidor.

Mycket gott skick. I en tid då vi är mer beroende än någonsin tidigare av kontakter och nätverk delar Anna Svahn, författare till succéboken Investeringsguiden, med sig av hur man blir en expert på området. Enligt antropologen Robin Dunbar kan vi bara ha ungefär 150 meningsfulla relationer åt gången, vilket gör det extra viktigt att vara medveten om vilka vi faktiskt omger oss med - och vilka som vill omge sig med oss.

I Nätverka beskriver Anna Svahn varför relationskapital är mycket viktigare än pengar om man vill bygga ett företag, hur andras perspektiv kan göra oss till bättre beslutsfattare och hur man i praktiken gör för att lyckas bygga ett bra nätverk. Dessutom berättar hon hur det kommer sig att hon blev inbjuden till att delta i ett slutet möte med Melinda Gates, varför hon i New York fick möjligheten att prata med Bill Clinton och hur det gick till när en av Afrikas främsta entreprenörer, Abbey Wemimo, frågade om hon ville ta en plats i hans företags advisory board.

Enhetsfrakt till Sweden: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789163616853
Titel
Nätverka : så blir du den som andra vill omge sig med
Författare
Svahn, Anna
Förlag
Pagina Förlags
Utgivningsår
2019
Omfång
135 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
140 x 215 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
320 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I en tid då vi är mer beroende än någonsin tidigare av kontakter och nätverk delar Anna Svahn, författare till succéboken Investeringsguiden, med sig av hur man blir en expert på området. Enligt antropologen Robin Dunbar kan vi bara ha ungefär 150 meningsfulla relationer åt gången, vilket gör det extra viktigt att vara medveten om vilka vi faktiskt omger oss med - och vilka som vill omge sig med oss. I Nätverka beskriver Anna Svahn varför relationskapital är mycket viktigare än pengar om man vill bygga ett företag, hur andras perspektiv kan göra oss till bättre beslutsfattare och hur man i praktiken gör för att lyckas bygga ett bra nätverk. Dessutom berättar hon hur det kommer sig att hon blev inbjuden till att delta i ett slutet möte med Melinda Gates, varför hon i New York fick möjligheten att prata med Bill Clinton och hur det gick till när en av Afrikas främsta entreprenörer, Abbey Wemimo, frågade om hon ville ta en plats i hans företags advisory board.

Ytterligare medarbetare:
Designers: Reimers, Katja
Författare: Svahn, Anna